Czym jest usługa Doradztwa inwestycyjnego?

Doradztwo inwestycyjne ma na celu poprawę wyników inwestycyjnych Klientów BDM. Naszym głównym narzędziem są zawarte w rekomendacjach inwestycyjnych portfele modelowe. Dobór instrumentów wykonywany jest przez wielokrotnie nagradzany zespół analityków oraz specjalistów będących licencjonowanymi doradcami inwestycyjnymi, część posiada także tytuł CFA. Dajemy Ci pełną swobodę działania - my rekomendujemy, jednak decyzje inwestycyjne, kupno, sprzedaż instrumentów finansowych pozostawiamy już Tobie. Zalecamy pełne odwzorowywanie naszych strategii, jednak nie jest to obowiązkowe. Nie pobieramy opłat za dostęp do naszych strategii. Dużym wyróżnieniem jest także niska wymagana minimalna wartość aktywów - staramy się być dostępni dla jak największej ilości inwestorów.

0 PLN 10.000 PLN
Koszt usługi doradztwa inwestycyjnego Minimalna wartość rachunku w BDM
   

Co dokładnie dla Ciebie robimy?

  • Selekcja
    Wieloosobowy, wielokrotnie nagradzany zespół analityków wykonuje specjalistyczną pracę, żeby dostarczyć Ci tylko najlepsze typy inwestycyjne.
  • Ręka na pulsie
    Monitorujemy wyniki i ryzyka spółek oraz funduszy portfelowych, analizujemy raporty, branże, prognozujemy wyniki, komunikujemy się z zarządami, korzystamy ze specjalistycznych opracowań rynkowych, analizujemy dane makroekonomiczne.
  • Kontakt
    Służymy pomocą, jesteśmy z Tobą w kontakcie.

Strategie inwestycyjne

Wyniki strategii

Kto pracuje na Twój sukces?

  • 2 specjalistów w doradztwie inwestycyjnym
    z licencjami doradcy inwestycyjnego, maklera oraz tytułem CFA
  • 4 analityków
    doświadczonych, wielokrotnie nagradzanych w ogólnopolskich rankingach
  • 20 doradców Klienta
    specjaliści pracujący w Punktach Obsługi Klienta, którzy będą z Tobą w ciągłym kontakcie

Jak nawiązać współpracę?


Elektronicznie
  • Zaloguj się do aplikacji bdm Online
  • Z menu po prawej stronie przejdź do Portalu BDM
  • Wypełnij wniosek Doradztwo -Otwarcie usługi

W Punkcie Obsługi Klienta
  • Umów się w wybranym przez Ciebie Punkcie Obsługi
  • Przyjdź do Punktu Obsługi
  • Podpisz umowę
 

ESG - Environmental, Social, Governance

ESG obejmuje kwestie związane z ochroną środowiska, odpowiedzialnością społeczną i ładem korporacyjnym. Strategie doradztwa inwestycyjnego oferowane przez Dom Maklerski BDM S.A. nie biorą pod uwagę preferencji w zakresie ESG. Z uwagi na charakter i skalę usługi doradztwa inwestycyjnego w BDM uważamy, że uwzględnienie takich preferencji nie miałoby znaczącego wpływu na kwestie ESG. Kolejnym powodem braku uwzględnienia preferencji ESG jest ograniczona dostępność wskaźników zrównoważonego rozwoju dla wykorzystywanych w naszych strategiach instrumentach. Traktujemy ten temat jednak bardzo poważnie. Troska o środowisko, równe traktowanie pracowników i klientów, uczciwa i przejrzysta polityka korporacyjna są priorytetami dla BDM. Świadczą o tym między innymi nasze działania:

  • montaż paneli fotowoltaicznych,
  • wymiana oświetlenia na energooszczędne,
  • poprawa efektywności cieplnej,
  • rezygnacja z plastikowych naczyń i opakowań,
  • segregacja odpadów, recycling,
  • ograniczenie wykorzystania dokumentów papierowych,
  • angażowanie się w lokalne społeczności: prowadzimy edukację finansową dla dzieci i dorosłych oraz wspieramy finansowo lokalne inicjatywy.
Otwórz elektronicznie Profilem Zaufanym lub mojeID - bez wychodzenia z domu

Pytania i odpowiedzi

Czy muszę posiadać rachunek inwestycyjny w BDM?

Tak, musisz mieć otwarty rachunek inwestycyjny z dostępem do aplikacji transakcyjnej bdm Online.

Jak aktywować usługę?

Aby aktywować usługę doradztwa inwestycyjnego należy wysłać do nas wniosek z aplikacji bdm Online:

  • Kliknij numer rachunku/czas sesji >> następnie Portal BDM
  • Potwierdź wybór w oknie Przejdź do Portalu BDM >> Tak
  • Pierwsza zakładka Wnioski >> Doradztwo Inwestycyjne>> Otwarcie usługi
  • Odpowiedz na pytania dotyczące danych i rodzaju rachunku inwestycyjnego>>Wyślij

Portal BDM

Jakie warunki muszę spełnić?

Usługę doradztwa możemy świadczyć tylko Klientom, dla których usługa jest odpowiednia.

Lista warunków, które musi spełnić Klient, aby usługa mogła zostać aktywowana:

  • poprawnie złożony wniosek z Portalu BDM (jeśli rachunek jest współmałżeński wniosek o doradztwo inwestycyjne powinien być złożony osobno przez każdego ze współmałżonków)
  • zgoda na dokumenty w formie elektronicznej
  • poprawny adres email w systemie
  • minimalna wartość rachunku/rachunków w BDM wynosi 10 000 zł
  • aktualne badanie adekwatności usług (MiFID), z którego wynika, że doradztwo inwestycyjne jest adekwatne dla Klienta
Do czego odnosi się minimalna wartość rachunku?

Minimalna wartość rachunku odnosi się do sumy wszystkich posiadanych przez Klienta rachunków inwestycyjnych w DM BDM.

Z testu adekwatności wynika, że usługa doradztwa inwestycyjnego jest dla mnie nieadekwatna. Czy mogę podpisać umowę na doradztwo?

Usługę doradztwa możemy świadczyć tylko Klientom, dla których usługa jest odpowiednia.

Proponujemy ponowne uzupełnienie testu adekwatności – może Twój profil Klienta zmienił się od ostatnio wykonanego testu.

Jak zmienić strategię?

Aby zmienić strategię należy przesłać do nas wniosek o zmianę strategii w usłudze doradztwa inwestycyjnego z aplikacji bdm Online.

  • Zaloguj się na swój rachunek w aplikacji bdm Online
  • Kliknij po prawej stronie okna numer rachunku/czas sesji >> następnie Portal BDM
  • Potwierdź wybór w oknie Przejdź do Portalu BDM >> Tak
  • Pierwsza zakładka Wnioski >> Doradztwo Inwestycyjne>> Zmiana strategii
  • Odpowiedz na pytania dotyczące danych i rodzaju rachunku inwestycyjnego>>Wyślij

Portal BDM

Czy mam obowiązek inwestowania zgodnie z rekomendacją inwestycyjną?

NIE.

Zalecamy inwestowanie zgodnie z rekomendacjami inwestycyjnymi, jednak Ty sam podejmujesz decyzje inwestycyjne.

Kto bierze odpowiedzialność za wyniki moich inwestycji?

Odpowiedzialność za wyniki bierze inwestor, nie BDM.

Na czym w usłudze doradztwa polega rola BDM?

Rola BDM nie ogranicza się tylko do przekazywania rekomendacji inwestycyjnych. Doradcy Klienta z POK są w stałym kontakcie z Klientami w sprawie portfeli modelowych – intensywność oraz zakres kontaktów Klienci ustalają indywidualnie z doradcami z POK.

Z kim mam się kontaktować w związku z usługą doradztwa inwestycyjnego?

Kontaktujesz się z pracownikami wybranego przez Ciebie Punktu Obsługi Klienta lub Infolinią.

Czy mogę zrezygnować z usługi?

Tak, aby zrezygnować z usługi należy wysłać do nas wniosek z aplikacji bdm Online:

  • Kliknij numer rachunku/czas sesji >> następnie Portal BDM
  • Potwierdź wybór w oknie Przejdź do Portalu BDM >> Tak
  • Pierwsza zakładka Wnioski >> Doradztwo Inwestycyjne>> Zamknięcie usługi
  • Wyślij do nas wniosek

Portal BDM